[Talk-cz] mapnik v obci

Pavel Pilát pavel.pilat na gmail.com
Čtvrtek Duben 29 16:18:15 UTC 2010

No, autor to nijak dlouho neřešil, tuto konferenci možná neodebírá a
na naše akademické řeči ho neužije, a tak použil leisure=garden.
Stránka http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:leisure%3Dgarden je
sice stub, ale píšou tam, cituji:

"... any public gardens (free / at cost / or for a donation) ..."

Chtěl to mít prostě zelené, skutečnost neskutečnost. ;)

Pontiac_CZ