[Talk-cz] mapnik v obci

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Čtvrtek Duben 29 23:37:06 UTC 2010

Ahoj,

Petr1868 je Zdeněk Pražák, který tuto diskuzi sleduje a aktivně do ní
přispívá.

Myslím si, že kromě těch co pečlivě procházejí terén, a vše si pečlivě
ověřují jsou potřeba i ti, co tráví svůj čas hromadným (a pracným)
obkreslováním existujících zdrojů. Samozřejmě pouze za předpokladu, že je
poměr chyb které tak vzniknou dostatečně nízký (chce to používat víc
zdrojů, přemýšlet o tom, mít zkušenost a možná taky ověřovat v ostatních
mapách); kvalita nového mapování by také měla být úměrná kvalitě původního
zmapování (tedy by mělo být dodrženo pravidlo o vylepšování dat).
Pokud má někdo pocit, že u nějakého konkrétního uživatele přesáhl počet
chyb únosnou míru nebo data postrádají nějakou jinou kvalitu, tak ať mu
prosím napíše konkrétně jakou chybu dělá.

Soukromé zahrady by asi měly být odlišené od těch veřejných (nebo třeba
výzkumných), měl by tedy asi být nějaký speciální tag, případně
specializace nějakého tagu.

--
Petr Dlouhý