[Talk-cz] footway vs. path (bylo: Návod na zakreslování turistických tras)

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Čtvrtek Srpen 12 15:42:16 UTC 2010

2010/8/12 Jakub Sykora <kubajz na kbx.cz>:
> Problem je v tom, ze to mozna takhle pochopili nekteri lide, ale vetsina v
> CR (soude podle pohledu na mapu) to chape podobne jako ja. Proc nevyuzit
> toho, ze nahodou spoustu lidi dela nejakou vec podobne? Mame vsechny path
> predelat na footway? Podle meho nazoru by to byla opravdu skoda.

predelavat nikdo nic nemusi, proc by to taky delal.
pointa je v tom, ze si kazdy taguje tak jak se mu libi, prirozenym
vyvojem se vyvine pouzitelna mapa.
to je proces ktery tvori  zakladni stavebni kamen osm.
ja sem si holt zvykl na footway.
--
Michal Grézl
http://walley.org