[Talk-cz] footway vs. path (bylo: Návod na zakreslování turistických tras)

Mike mike na mikecrash.com
Pátek Srpen 13 13:05:16 UTC 2010

Tuhle diskuzi jsem sledoval, už když vznikala a žádný závěr v ní není.
Problém je v tom, že každý to řeší teoreticky, ale já to řeším
prakticky. Chystám se to zatím udělat tak, že použiju landuse=residental
a budu ho brát jako hranice obce. Routovací algoritmus totiž dává špatné
výsledky, protože neví, že je v obci a klidně si sviští třeba 80,
přestože v reálu se tam jede 40. Neroutuje to tak téměř vůbec po
obchvatech, protože silnice první třídy skrz město mu vyjde líp.