[Talk-cz] Dulezitost zdroju a jejich kvalita - pro zajimavost

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Úterý Srpen 17 20:11:18 UTC 2010

No ja tohle znam - jedu do zahranici, zjistim, ze v mape neco neni nebo
je to blbe a opravim to podle nejlepsiho vedomi a svedomi. No a nekdy
urcite taky blbe.
Jsem zvedav, jak me budou proklinat na Korsice. Ale snazil jsem se
rozjet aspon podle navodu na wiki ten je Cadástre a prepnul jsem si i
josm do nejakeho toho Lamberta... Takze snahu jsem mel :)