[Talk-cz] footway vs. path (bylo: Návod na zakreslování turistických tras)

Mike mike na mikecrash.com
Čtvrtek Srpen 19 08:25:45 UTC 2010

On 18.8.2010 18:19, jzvc wrote:

> Jenze obe neni residental, jak uz tu nekdo poznamenal, v obci mas i
> prumyslovy zony, kde taky plati 50 a pak muzes mit v obci klidne i
> nekolik km "polnacek", kde sirokodaleko zadna zastavba neni a presto tam
> plati 50.
>
> Pokud chces nejaky algoritmus tak me napada zhruba nasledujici. Vemes
> node obce. Podle velikosti obce urcis prumer kruhu. Pak muzes hledat
> domy, ktere jsou v tom kruhu a pripadne pokracuji mimo nej ve
> vzdalenostech mene nez X (odhadnes empiricky) od sebe. Tim ziskas
> polygon ohranicujici +- zastavbu (pokud je) a v tom polygonu se da
> [...]

To není zrovna ideální algoritmus, to mi ten polygon residential přijde
lepší a rychlejší než odhadovat obec podle domu.
Co se týče industrial, tak se to nechá spočítat i pro industrial a
commercial, to by nebyl problém.
A samozřejmě, tohle počítám offline při generování mapy a maximální
rychlost je součástí každé cesty.

Já nechci programovat navigaci, je ji už mám, jen tam dodělávám věci,
které od toho požaduju.

http://www.gps-routes.info/index.php?name=Content&pa=showpage&pid=1