[Talk-cz] footway vs. path (bylo: Návod na zakreslování turistických tras)

Mike mike na mikecrash.com
Čtvrtek Srpen 19 19:11:51 UTC 2010

> Jak se vypořádáš se situací, kdy polygon landuse=residential obtahuje
jen blok budov mezi ulicemi (viz Brno-Husovice)?

Netuším, snad pomocí tagu maxspeed na nějakém dalším polygonu kolem obce?
Nebo aplikací maxspeed na všechny silnice primary-tertiary?
Nebo umělém zvětšení residential o X metrů?

On 08/19/2010 07:43 PM, honny wrote:
> ... jak nam ostatne bylo receno, ze to mame tagovat... :)

No právě, podle mne to není rozumný nápad, residential je oblast, kde
žijí lidé a silnice je pořád toho součástí. Navíc tam bude zbytečně moc
těchto polygonů. Lepší je dávat to na nějaké větší části, třeba blok
mezi dálnicí/železnicí/řekou apod.