[Talk-cz] DIBAVOD - rybníky a řeky

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Čtvrtek Srpen 26 19:56:21 UTC 2010

Schválně jsem si stáhl všechny soubory s nekonfliktními plochami [1].
Ani jeden z oněch tří v nich nebyl.
Zato je tam jasně vidět absence větší části královéhradeckého kraje. A
co soubory 01-05 ?
Že by se jednalo o konfliktní, to dost pochybuju vzhledem ke
zmapovanosti těchto míst v té době a že jsem všechny kreslil dodatečně
já.

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/File:Dibavod-import.gif

J&D