[Talk-cz] Fwd: Jde nějak zrušit nesmyslné tracklogy

Pavel Zbytovský mail na zby.cz
Pátek Srpen 27 21:18:43 UTC 2010

Ahoj,

v základní funkcionalitě JOSMu to určitě nejde. Taky mě to mrzí, bylo by
fajn nechat si vytáhnout třeba jen tracklogy s tagem "cyclo", jenže to by
musel být aspoň trochu systém v tagování. :)

Ty public tracklogy tak skoro vůbec nepoužívám, používáte to alespoň někdo?

Pavel

PS:teď jsem přišel na to, že mi konfera nepřijala maily za poslední měsíc, a
pak se divím, že nikdo neodpovídá :-((

Ahoj,