[Talk-cz] Tiskový styl na OpenTrackMap a MTB mapě

Radek Bartoň blackhex na post.cz
Sobota Srpen 28 12:33:47 UTC 2010

Dne sobota 28 Srpen 2010 07:51:37 Petr Dlouhý napsal(a):
> Ahoj,
>
> na openstreetmap.org je použit styl, který při tisku mapy schová vše
> nepotřebné, takže se tiskne opravdu jen mapa. Nešlo by prosím dát podobný
> styl i na OpenTradMap a MTB mapu?

U OTM jsem při tisku zrušil všechny elementy kromě ukazatele měřítka, i když
je pouze orientační.  Chtělo by to nějak docílit zvýšení DPI stránky při
tisku, aby použité obrázky dlaždic byly detailnější, ale to jsem nějak
nevygooglil, jestli to vůbec jde.

Hodně zdaru přeje,

--
Ing. Radek Bartoň

Faculty of Information Technology
Department of Computer Graphics and Multimedia
Brno University of Technology

E-mail: blackhex na post.cz
Web: http://blackhex.no-ip.org
Jabber: blackhex na jabber.cz