[Talk-cz] Nějaká free data k importu

Pavel Zbytovský mail na zby.cz
Sobota Srpen 28 14:50:36 UTC 2010

dík, že jsi to prohlídl.

1) obce-node obsahuje tohle, viděl bych to na zachování pouze názvu .. ale
tohle
<tag k="PSC" v="54103" />
<tag k="KOD_OKRES" v="3610" />
<tag k="MESTO" v="Lhota" />
<tag k="CISLO" v="       10359" />
<tag k="Y" v="625934.53" />
<tag k="OKRES" v="Trutnov" />
<tag k="POSTA" v="Trutnov 3" />

2) z toho obce-polygon-popis: spíše je otázka co to má být -
landuse=residential?
zahodit? <tag k="PSC" v="54901" />
name=   <tag k="MESTO" v="Nové Mìsto nad Metují" />
population= <tag k="POCET_OBYV" v="10180" />
zahodit   <tag k="CISLO" v="         127" />

3) kódování opravím, to nebude problém. Před exportem to stejně ještě musí
dostat jiné tagy, aj.

4) zaniklá sídla - co s tím netuším, ovšem mohli bychom naimportovat vše,
dát tomu needsCheck=true a nechat lidi ať to odeberou/změní tag na
"zaniklé".

5) zdroj bude ta firma, kde ten člověk pracuje, tedy source=firma nebo tak?
(sám nevím jak se jmenuje)

Pavel Zbytovský