[Talk-cz] Tiskový styl na OpenTrackMap a MTB mapě

Radek Bartoň blackhex na post.cz
Sobota Srpen 28 19:12:16 UTC 2010

Dne sobota 28 Srpen 2010 20:28:31 Michal Grézl napsal(a):

> http://trac.openlayers.org/wiki/Printing

Díky. Bohužel všechno to jsou docela komplikované server-side řešení, což se
mi moc dělat nechce (pakliže o to nebude velký zájem).

Vytvořil jsem Trac stránku OTM, momentálně bude na adrese
http://tracopentrackmap.no-ip.org , ale až napíšu plugin do Tracu, který bude
integrovat OpenLayers jako wiki makro, bude Trac přesunut na hlavní adresu
http://opentrackmap.no-ip.org a bude sloužit jako hlavní stránka OTM.

Upravil jsem také originální logo OSM, ale pokud se někdo cítí na to vytvořit
lepší, budu rád.

Prosím o posílání všech požadavků na nové vlastnosti nebo opravy chyb do
tohoto Tracu ve formě tiketů.

Díky za spolupráci.

--
Ing. Radek Bartoň

Faculty of Information Technology
Department of Computer Graphics and Multimedia
Brno University of Technology

E-mail: blackhex na post.cz
Web: http://blackhex.no-ip.org
Jabber: blackhex na jabber.cz