[Talk-cz] kct_barva=wheelchair?

Jan Masopust masopust.jan na gmail.com
Neděle Srpen 29 11:34:06 UTC 2010

Ahoj,
podle mě je dobré zachovat oba systémy. Nedávno jsem si psal s ženskou, co
dělá tuto turistickou mapu: http://osm.lonvia.de/world_hiking.html .
Chtěl jsem, ať přidá podporu nějakých OSMC symbolů užívaných v Česku, ale
nakonec přidala rovnou podporu kct_*=*. Říkala, že je lepší přidat tento
systém, protože OSMC není tak přesné a je určeno pro mapy, které ještě
naznají různé místní značení.

Už jen proto, že existují mapy, které rendrují podle kct_*=*, hlasuju pro
kct_barva=wheelchair a k tomu ještě nějaké to OSMC.

--
masox