[Talk-cz] footway vs. path (bylo: N?vod na zakreslov?n? turistick?ch tras)

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pondělí Srpen 30 06:03:38 UTC 2010

On Thu 2010-08-26 13:41:09, jzvc wrote:

> => staci body na silnicich.

Ne, nestaci. Protoze az nekdo prida novou silnici do oznacena Prahy,
tak v jednom pripade bude mit lehce nepresne oznacenou rychlost na
jedne silnici, a v druhem se rozpadne cele oznaceni Prahy. Oops.
								Pavel