[Talk-cz] Fwd: Jde nějak zrušit nesmyslné tracklogy

Pavel Zbytovský mail na zby.cz
Pondělí Srpen 30 15:28:29 UTC 2010

Ahoj,

no to odstranit opravdu nepůjde, protože jsou asociované k jednotlivým
účtům. Museli by to smazat jednoliví uživatelé.

Spíše se myslím, že by nebylo těžké domluvit se na nějakém tagování těch GPS
tras a potom do JOSMu stahovat jen podle nějakého vzoru. V čechách se nám to
hodí především pro lesní pěšiny/path - tedy otagovat nějak všechny
pěší/kolmo projité trasy. Auta nás v podstatě nezajímají?

Jenže problém je, že by se to muselo doprogramovat do protokolu jak na
straně osm.org serveru tak na straně JOSMu. Nynější stav mě hrozně štve, že
uživatelé v dobré víře nahrávající GPS trasy do dtb dělají vlastně práci na
nic, protože to dneska nikdo nevyužije.

Třeba hledání hub/geokeškování budou určité nepřesnosti, ale když vidím jaké
nepřesnosti občas dělá moje GPSka, tak je to skoro fuk. Síla tohohle
GPSkového systému je v tom, že třeba 20 lidí projde stejnou turistickou
trasu. Do té doby to jinak nemá smysl...

zby-cz