[Talk-cz] kct_barva=wheelchair?

Pavel Zbytovský mail na zby.cz
Pondělí Srpen 30 15:39:33 UTC 2010

Tak to by se asi mohl napsat i skript na automatické doplnění OSMC, když to
pro relaci nalezene kct_*...

Ad [2]:
mám teď slabý internet, tak jsem to neupravil
1) na několika místech chybí "osmc:symbol", je tam barva:yellow:barva_bar=*
což mi nepřipadá správně
2) též místo obrázku renderu se ukazuje 50px, tedy nějaká chybka ve wiki
syntax
3) "barva_circle (německo)" znamená používat na německém území?
4) co se má psát do "board_type=druh"?
5) mají se naučné tabule a rozcestníky přidávat do relací? v jaké roli?

Zdravím,
zby-cz