[Talk-cz] kct_barva=wheelchair?

Radek Bartoň blackhex na post.cz
Pondělí Srpen 30 18:35:31 UTC 2010

Dne pondělí 30 Srpen 2010 17:39:33 Pavel Zbytovský napsal(a):

> Ad [2]:
> mám teď slabý internet, tak jsem to neupravil
> 1) na několika místech chybí "osmc:symbol", je tam barva:yellow:barva_bar=*
> což mi nepřipadá správně

Jo to jsem přehlédl, už je to opraveno, díky za upozornění.

> 2) též místo obrázku renderu se ukazuje 50px, tedy nějaká chybka ve wiki
> syntax

To jenom nejsou ještě uploadnuté příslušné obrázky. Zatím se mi nechtělo je
nakreslit.

> 3) "barva_circle (německo)" znamená používat na německém území?

Někde jsem se dočetl, že barva_circle v OSMC Reit- und Wanderkarte značí
naučné stezky, ale jestli všechny naučné stezky v německu se značí výhradně
tak, to nevím.

> 4) co se má psát do "board_type=druh"?

Tady se asi budeme muset domluvit nebo počkat až se nějaké typy sjednotí a
zatím tohle tagovat individuálně. Jako vodítko by šlo použít:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/information#board_type.3D.2A_-
_What_information_could_I_find_on_the_board.3F

> 5) mají se naučné tabule a rozcestníky přidávat do relací? v jaké roli?

To nevím. Z pohledu rendereru je to jedno.

--
Ing. Radek Bartoň

Faculty of Information Technology
Department of Computer Graphics and Multimedia
Brno University of Technology

E-mail: blackhex na post.cz
Web: http://blackhex.no-ip.org
Jabber: blackhex na jabber.cz