[Talk-cz] cíle práce a pár dalších dotazů

Mike mike na mikecrash.com
Středa Únor 3 11:29:57 UTC 2010

Taky se přidám s dotazem. Jaký je stav importů KÚ a hranic obcí? Má cenu
je dělat ručně nebo se to bude v dohledné době importovat pro celou
republiku? A jak se budou řešit ty hranice, které tam už jsou? Ty se
smažou nebo se bude dělat nějaké merge?

Díky