[Talk-cz] Tracer na rozpoznání budov z katastr. map

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Čtvrtek Únor 4 16:35:35 UTC 2010

Tuším, že se to v org.openstreetmap.josm.plugins.tracer nechtělo kompilovat, tak jsem to udělal podle wmspluginu. Možná to ale není správně.

Myslím, že smysl to má. Časem by bylo dobré, aby plugin server automaticky stáhnul nebo přímo obsahoval a automaticky ho spustil. Pak by to bylo zcela bez práce.
Zatím by ale měl alespoň vyhlásit error, když nenajde server, protože takhle to není příliš user-friendly (že se tváří, že něco dělá a přitom nic).