[Talk-cz] Tracer na rozpoznání budov z katastr. map

Jan Bilak jan.bilak.osm na gmail.com
Čtvrtek Únor 4 17:47:08 UTC 2010

Ještě koukám na jednu věc ... upravil jsi TracerPlugin.java tak, že
jsi tam přidal parametr "PluginInformation info". S tímto mi to nechce
chodit pod otestovanou verzí JOSM (2561). Asi tam tohle přidali až
později. Nevím, zda by to třeba zkouslo dva kontruktory nebo zda je
třeba udržovat více verzí pluginu. Obecně netuším, jak s verzemi
funguje - tedy vůči jaké revizi zdrojáků JOSM se má plugin kompilovat.
Stáhnul jsem nějakou z počátku prosince, ale tak odhadem, protože
nevím, jakou přesnou revizi použít.

Honza