[Talk-cz] Tracer na rozpoznání budov z katastr. map

Jan Bilak jan.bilak.osm na gmail.com
Čtvrtek Únor 4 21:04:08 UTC 2010

Spřežky se tuším nazývají ty čáry, které naznačují vztah dvou ploch,
které jsou oddělené čarou. Tedy je to taková čára ve tvaru písmene
"s", která vede z jedné plochy do druhé.

Honza