[Talk-cz] Tracer na rozpoznání budov z katastr. map

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Pátek Únor 5 12:59:12 UTC 2010

Po několika zkusmých editacích můžu prohlásit - super. Sice to
nezvládne garáže (velké číslo v malém obdélníčku), ale i tak se práce
úžasně urychlí.
Jako tip do budoucna - možnost nastavení, že trasovaný objekt není
nutně budova, ale třeba rybník, nebo cokoliv jiného.
A samozřejmě, kdyby šly slučovat sousedící plochy...
a detekce vnitřních polygonů by asi byla příliš chybová, než aby to
stálo za aplikaci, že?

J&D