[Talk-cz] Tracer na rozpoznání budov z katastr. map

Aleš Janda openstreetmap na kyblsoft.cz
Sobota Únor 6 17:07:19 UTC 2010

Ahoj,

teda musím říci - ten Váš Tracker je super. Jednoznačně. Díky moc za něj. To je
plugin užitečností určitě srovnatelný s czechaddress, a možná ještě užitečnější.
I když to lze těžko srovnávat.

Měl bych k němu jen dvě malé připomínky:

1) Tracker neobtahuje domy ve středu čar, ale vyrobí je na vnitřní straně čáry.
To má dva neblahé důsledky - dům je tak pravděpodobně zakreslen menší než ve
skutečnosti a také pak moc nevychází navazování domů. Když stojí dva domy
nalepené k sobě, různých velikostí, tak vyrobím jeden a obtáhne se vnitřní
strana toho prvního. Pak udělám druhý, ten si všimne, že blízko leží nějaký dům,
tak ho přetáhne k sobě do vnitřní strany - a nevyjde to, tam, kde jsou na
katastru čáry kolmé, jsou křivé, protože je rozdíl právě o tloušťku čáry. Škoda toho

2) V okamžiku trackování se objeví modální dialog „Stopování…“. Je pěkné, že mi
program říká, že něco dělá, ale po chvíli to ruší. V okamžiku stopování nemůžu
dělat vůbec nic (posouvat mapou atd.), navíc ten dialog vyjede uprostřed
obrazovky (často tam, kde jsem kliknul) - je to takové nepěkné.
Ideální by byl nemodální dialog někde po straně - abych ho viděl, ale nerušil.
Nevím, jak je technicky náročné to v JOSM udělat.

Každopádně ale díky moc, i tak je Tracker velkým přínosem do OSM a vynikajícím
počinem.

Aleš Janda