[Talk-cz] Mapa - k.u.,obce,okresy,kraje,regiony,cr

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Sobota Únor 6 20:20:44 UTC 2010

Strýčice už k.ú. snad mají, když to bude bez něj, snadno se dokreslí.
Obcí je od 1.1. 2650, vznikl Petrov nad Desnou [1] v okrese Šumperk
odděleném od Sobotína. Ovšem i toto je drobnost

Nebylo by špatné udělat ještě obvod obcí s rozšířenou působností a s
pověřeným úřadem

Co se týče nesouvislých obcí, tak co jsem zatím zjišťoval, ak je v
průměru minimálně jedna taková v každém okrese, v ČB má jedna dokonce
tři nesouvisející části.

[1] http://cs.wikipedia.org/wiki/Vývoj_administrativního_dělení_Česka

J&D