[Talk-cz] Tracer na rozpoznání budov z katastr. map

Jan Bilak jan.bilak.osm na gmail.com
Sobota Únor 6 23:10:26 UTC 2010

Ahoj,

ke 2) ... podle mne nehodil. Zkus si timto trasovat nejakou rucne
kreslenou oskenovanou mapu, kde cisla zasahuji ke krajum apod. Tedy ty
mapy, ze kterych to oni pravdepodobne prekresluji. Casto tam sam
nepoznam, co je co. Natoz pak nejaky automat.

Premereni v terenu myslim nikdo nedela. Ale jeste asi ke kazde parcele
budou mit nejake papiry, kde jsou jednotlive body zamereny k okolnim
"referencnim" bodum ... alepson tak si to predstavuji. Z tehle mapy by
nikdo nezjistil hranici pozemky s vetsi presnosti nez desitky metru.

Honza