[Talk-cz] Tracer na rozpoznání budov z katastr. map

Aleš Janda openstreetmap na kyblsoft.cz
Pondělí Únor 8 20:13:29 UTC 2010

Nejde nějak zjistit, že se něco uživatel něco editoval? Dělá-li to problém, v
takovém případě bych pak trasování přerušil, resp. jeho výsledek nezapisoval.
Nějaký systémovější přístup by se hodil, ale myslím, že toto by úplně stačilo -
většinou chci jen hýbnout s mapou a hledat další domy.

Aleš Janda