[Talk-cz] Tracer na rozpoznání budov z katastr. map

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Středa Únor 10 23:42:49 UTC 2010

Ahoj,

používáš starou verzi Traceru. V té, co je dostupná přes pluginy JOSM (verze 19892, beta 3 serveru) je vše vyřešené kromě změny stávajících budov.
Ortogonalizace bloku budov se dělá přes shift + trasování.