[Talk-cz] Tracer na rozpoznání budov z katastr. map

MP singularita na gmail.com
Čtvrtek Únor 11 00:45:51 UTC 2010

>  používáš starou verzi Traceru. V té, co je dostupná přes pluginy JOSM
>  (verze 19892, beta 3 serveru) je vše vyřešené kromě změny stávajících
>  budov.
>  Ortogonalizace bloku budov se dělá přes shift + trasování.

Je někde k tomu dokumentace nebo nápověda jak tyhle "rozšířené" funkce
aktivovat?

Napadlo mně ještě jedno vylepšení - V ConnectWays.java jsou natvrdo
zadrátované konstanty:
   final static double MIN_DISTANCE = 0.000005; //Minimal distance,
when nodes are merged
    final static double MIN_DISTANCE_TW = 0.000005; //Minimal
distance, when node is connected to other way
    final static double MIN_DISTANCE_SQ = 0.000005; //Minimal
distance, when other node is connected this way
    final static double MAX_ANGLE = 30; //Minimal angle, when other
node is connected this way

Co jsem to zkoušel, tak se mi zdá, že k ostatním budovám se to
připojuje příliš agresivně, takže by se hodila možnost si tyhle
konstanty v nastavení změnit.

Možná bych i snížil defaultní hodnoty z 0.000005 na 0.000003 nebo 0.000004

A pak by neškodilo, pokud by šlo definovat jiné URL traceru než
natvrdo zadrátované "http://localhost:5050/" (rád bych si pustil
tracer na vzdáleném stroji s lepším CPU i připojkou do netu)

Martin