[Talk-cz] Import adres z katastralni mapy

Jan Bilak jan.bilak.osm na gmail.com
Pátek Únor 12 03:25:19 UTC 2010

Ahoj,

pokusná implementace je velmi rychlá a měla by být i spolehlivá.

Zkoušel jsem to na 18 výřezech 4000x4000 px. Celkový čas 7.2 s.
Průměrný čas zpracování jednoho souboru je 405 ms, průměrný čas
zpracování jednoho adresního bodu je 17 ms. To vše v jednom vlákně a
tedy to zatěžuje jen jedno jádro procesoru.

Zítra to snad dodělám do použitelného stavu.

Honza