[Talk-cz] Import adres z katastralni mapy

Jan Bilak jan.bilak.osm na gmail.com
Pátek Únor 12 14:39:54 UTC 2010

Ahoj,
k čemu větší rozlišení? Spíše jsem uvažoval nad dynamickým rozlišením
... tedy stahovat výřezy nejprve v malém rozlišení a podle toho
detekovat oblasti, které obsahují adresní body. A jen tyto úseky
stahovat ve vyšším (třeba stávajícím) rozlišení. To by mohlo ušetřit
množství stahovaných dat. Přijde mi, že nejpomalejší bude právě
stahování dlaždic z WMS, takže obecným zvýšením rozlišení by se čas
prodloužil.

Mimochodem - nemáte někdo stažené dlaždice z nějaké větší oblasti,
které byste mohli někam hodit zazipované, abych to nemusel stahovat z
WMS pro testování?

Honza