[Talk-cz] Import adres z katastralni mapy

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Sobota Únor 13 01:07:28 UTC 2010

Ahoj,

našel jsem případ, kdy se slila dvě čísla dohromady (testováno v betě 1) -
je to na dlaždici
[1], číslo 2341.
Nevidím důvod, proč by se vlastně měly ta čísla prodlužovat nebo zkracovat
o další číslice - pokud se tam připlete další adresní bod ve stejném
místě, mělo by se tam připlést i "č" nebo "b", takže by se neměl při Merge
vůbec přiřadit -> jde to opravit ručně (a stačí tedy minimalizovat počet
případů na únosnou mez). Zkracovat by se snad nemělo to číslo nikdy (pokud
skončíme včas před pravým okrajem), pokud tam bude velký zmatek, tak se ve
výsledku může objevit nanejvýš "?". Změnit snad také ne.

Posílám testovací data (měl by to být celý okres Praha-západ) na [2].

Zkoušel jsem betu 2, ale má problém s pamětí - když to generuju na velké
oblasti, tak po nějaké době spadne na zaplnění paměti. Beta 1 byla v
pořádku.

[1]
http://www.flyshare.cz/stahni/46190/14.2327_50.0796_14.2377_50.0846-budovy.png
[2] http://www.flyshare.cz/stahni/46188/pz.tar.bz2