[Talk-cz] Import adres z katastralni mapy

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Sobota Únor 13 18:05:00 UTC 2010

Já myslím, že by sežral klidně i 4 GB - on prostě najednou začne žrát na
každou dlaždici třeba 100 MB navíc (před tím ale 10 minut počítal v
pořádku). Samozřejmě, že když všechno sežere, tak ho shodím, nebo spadne
sám.

--
Petr Dlouhý