[Talk-cz] Tracer na rozpoznání budov z katastr. map

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Neděle Únor 14 14:48:57 UTC 2010

Ahoj,

ten seznam předvoleb pro WMS plugin je na [1], ale taky si nejsem jist, že
dobrý nápad tam dávat tu inverzní barvu. Sice jsem to nezkoušel, ale řekl
bych, že to bude špatně vidět nad Yahoo/UHUL ortofotomapou. Na druhou
stranu opravdu není dobře, že to v defaultu není vidět.
Možná by bylo lepší změnit defaultní pozadí, já používám šedivou.

[1]
http://svn.openstreetmap.org/applications/editors/josm/plugins/wmsplugin/sources.cfg

--
Petr Dlouhý