[Talk-cz] Tracer na rozpoznání budov z katastr. map

Jan Bilak jan.bilak.osm na gmail.com
Neděle Únor 14 17:37:22 UTC 2010

Ahoj,

kdyz nepouzivam zadnou fotomapu, tak pouzivam kn neinvertovanou a s
citelnosti nemam problem. Invertovana je citelna take, ale tohle mi
vyhovuje vice (asi otazka zvyku). To vse s defaultnim barevnych
schematem. S jinym barevnych schematek bude citelnost uplne jina.

Idealni by bylo z WMS ziskavat seznam dostupnych vrstev a jinych
nastaveni a toto poskytnout formou dialogu. Ale nemuzu rict, ze by to
nejak chybelo.

Honza