[Talk-cz] Import adres z katastralni mapy

Jan Bilak jan.bilak.osm na gmail.com
Neděle Únor 14 22:30:56 UTC 2010

Ahoj,

pokud máš někde po ruce csv výpis (kde jsou souřadnice těch chyb s
mezerami), tam mi jej prosím pošli. Kouknul bych se, proč to nastává a
co se s tím dá dělat. Může to způsobovat i nějaké méně viditelné
chyby. U těch dat Prahy, které jsi mne poslal, se toto nestalo.

S tím GC to volat třeba po 100 mapkách asi nemá smysl, protože každá
bitmapa v paměti zabere asi 50 MB (4000x4000 px a v RGB 3 byte na
pixel) a k tomu ještě další pomocné struktury ... celé se to musí
násobit počtem vláken ... tedy alokuje se tam velké množství paměti.
Ale ten rozdíl časů nemusí být velký, protože i při standardním
chování se musí GC volat celkem často.

Honza