[Talk-cz] dotaz na stav importu z DIBAVOD

Tomas Kolda kolda na web2net.cz
Pondělí Únor 15 00:18:00 UTC 2010

Ahoj,

trosku jsem se opozdil, ale snad to stoji za to. Zde je vysledek:

Muj postup:
1) nacteni aktualniho CR OSM a import dat
2) Pro vsechny polygony obsahujici jeden z tagu waterway=riverbank,
landuse=reservoir, natural=marsh, natural=water vytvorit coverage
40x40metru.
3) Pro vsechny "pixely" o velikosti 40m udelat okoli o dalsich 40m.
4) Pro kazdy polygon z Dibavod A05 udelat to same a omaskovat s OSM.
Pokud je neprazdny prunik, pridat do konfliktnich souboru a naopak.

Soubory areas_conflict*.zip - obsahuji zapakovane xml pripravene ke
kontrole konfliktu. Kazdy obsahuje 1MB soubor.
Soubory areas_new*.zip - obsahuji zapakovane xml pripravene k importu.
Jsou to tedy nove nekolidujici geometrie. Kazdy obsahuje 1MB soubor.
Soubor areasWithRelation_conflict.xml.zip - obsahuje geometrie, ktere
maji relace a jsou konfliktni.
Soubor areasWithRelation_new.xml.zip - obsahuje geometrie, ktere maji
relace a jsou nekolidujici.

Co s daty nyni:
1) Provest namatkovou kontrolu nekolika souboru s temito vlastnostmi:
    - ac soubory by meli mit v blizkosti do priblizne 100m jine
geometrie vyse uvedeneho typu
    - an soubory by naopak nemeli mit v blizkosti 100m jine geometrie
vyse uvedeneho typu
    - ar soubory to same, ale kazda geometrie by mela byt relacni (dira
apod)
    - kontrola formatu tagu zda jsou tak jak si je predstavujeme
2) Uploadovat nove nekonfliktni soubory
3) Udelat wiki, kde si kazdy zarezervuje konfliktni soubor, ktery bude
zpracovavat
4) Udela se vyber co je lepsi a co pripadne chybi a uploaduji se zmeny.

Postup s konfliktnimi soubory:
Nacist pro kazdy polygon OSM okoli a zhodnotit, ktera verze je lepsi. Tu
horsi vymazat. Pote co se zkompletuje cely soubor tak nahrat zmeny na
server.

Takze toto jsou zatim zmeny pro A05, ale stejne bych postupoval u ostatniho.

Soubory jsou http://www.web2net.cz/osm/dibavod/ a nahral jsem tam zatim
jen prvnich 20 od kazdeho. Tak se na to prosim nekdo mrknete a muzem to
posunout dale.

Mejte se
Tomas