[Talk-cz] Tracer na rozpoznání budov z katastrální mapy

MP singularita na gmail.com
Úterý Únor 16 12:42:27 UTC 2010

Zkoušl jsem to a když jsem zkusmo přetrasoval blok asi 5 budov, tak mi
je to spojovalo.
Plugin mám ve verzi 19985 a používám k tomu experimentální verzi traceru (beta3)

Co jsem koukal do logu, tak v r19927 bylo opraveno občas nefungující
undo (způsobovalo někdy nekonzistanci dat) a v r19985 zase chyba, kdy
se budovy na sebe napojí křížem, takže bych zkusil upgradnout na 19985
(i když to asi tenhle problém nevyřeší, ale opraví to jiné nepříjemné
chyby)

Používám beta verzi tracer serveru, takže bych zkusil případně
upgradnout i tracer. Vyhrabal jsem odkaz na Beta3 z historie
mailinglistu:
http://jabi.aspone.cz/osm/TraceServerBeta3.zip

Martin