[Talk-cz] Izometrická 3D mapa z OSM

Jan Bilak jan.bilak.osm na gmail.com
Středa Únor 17 20:26:57 UTC 2010

Ahoj,

jak píšeš o stylovém souboru ... tak ten asi bude obsahovat prakticky
všechno. Jaká data se vezmou a jakým způsobem se vykreslí. Takže to je
ideální forma parametrizace vykreslování.

Co se týká výšky budov, tak samozřejmě vhodně otagované budovy jsou
ideální. Ale nedělám si iluze, že někdo bude hromadně přeměřovat
budovy (možná na několika málo zajímavých místech). Žádný zdroj dat,
který by obsahoval výšku budov v ČR, nejspíše neexistuje. Takže
podstatná bude nějaká defaultní výška. A defautní výšku bude vhodné
zvolit jinou na vesnici a jinou třeba na sídlišti plného paneláků.

Tlouštky čar možná nemá velký smysl měnit, to byl jen příklad. Ukáže
čas, co bude třeba.

Pokud budeš dělat nějaké zohlednění výšky terénu, tak bych to dělal
vypínatelné. V některých případech (orientační mapka) to bude spíše na
obtíž.

Je jasné, že je zatím brzy.

Honza