[Talk-cz] dotaz na stav importu z DIBAVOD

Tomas Kolda kolda na web2net.cz
Středa Únor 17 21:47:26 UTC 2010

To je zvlastni, ja naopak videl, ze vzdy byl lepsi Dibavod. Treba u
prehrady je to krasne videt jak nekdo zanedbal nektera ramena apod. Viz
ten konfliktni soubor s relacema. Take ma myslim lepsi pokryti nazvu
rybniku apod. Bez prace to nebude to je jasne.

Tomas