[Talk-cz] dotaz na stav importu z DIBAVOD

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Neděle Únor 21 18:49:08 UTC 2010

Já dnes při editaci náhodně narazil na čerstvý import

http://osm.org/go/0JnFH9vSi-

Rybník Bílá Hlína jsem nakreslil já, v jeho okolí jsou podle náhledu v
JOSM importované pouze body, v mapě rybník je.
Rybní Smíchov jsem kreslil já, žádné body nejsou naimportované
Rybník dále na východ byly opět pouze body???

Tušíte, proč některé rybníky v importu chybí?