[Talk-cz] OpenTrackMap - pár dotazů/návrhů

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Neděle Únor 21 23:12:46 UTC 2010

Ahoj,

připojil bych se taky s jedním návrhem. Prosím nekresli do té mapy
cykloturistické trasy (tedy ty s kct_barva=bicycle), protože ty už jsou v
cyklomapě, a v turistické dělají akorát zmatek.