[Talk-cz] import z DIBAVOD - konflikty

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Úterý Únor 23 07:16:26 UTC 2010

Dne 23.2.2010 7:56, Tomas Kolda napsal(a):
> Taky jsem nad tim premyslel. Mozna by bylo lepsi udelat soubory po poctu
> polygonu. Protoze na velikost souboru je to hodne variabilni. Preci jen
> kontrola 20ti rybniku je neco jineho nez kontrola 1 prehrady versus 200
> rybnicku.
>
> Asi udelam soubory po 20ti, co rikate?

To by bylo rozumny + nejak lepe to rozdlazdicovat, pri nekonfliktnich
jsem importoval na misto, kde musel importovat uz nekdo predemnou, i
kdyz jine plochy, tesne v sousedstvi. Jinak k nekonfliktnim plocham,
narazil sem i na plochy, ktere asi spis spadnou do tagu mokrina/bazina
;D, protoze voda tam uz jiste par(desitek) let neni.