[Talk-cz] Dibavod konfliktni data

Tomáš Kolda kolda na web2net.cz
Středa Únor 24 19:32:49 UTC 2010

Ahoj,

takze jsem uploadnul konfliktni data pro Dibavod. Najdete je zde:

http://www.web2net.cz/osm/dibavod/conflicts/

jsou po 20ti nadrzich a sesortovane dle Z-Indexu, takze s velkou
pravdepodobnosti budou rybniky u sebe. Stejne tak shluk souboru bude u
sebe (pokud jich budete delat vice najednou).

Postup by mel byt asi:
1. Poslat rozsah prace
2. Otevrit v OSM a pro kazdy polygon vybrat lepsi variantu. Pokud bude
lepsi nazev pro jednu a geometrie pro druhou, zmergovat nazev do lepsi
geometrie.
3. Po opraveni vsech uploadnout data (smazane OSM a nove Dibavod)
4. goto 2

Ja si tedy beru pro zacatek rozsah 1-10. Je toho sakra dost tak jsem
zvedav jak to pujde.

Tomas