[Talk-cz] Izometrická 3D mapa z OSM

Aleš Janda openstreetmap at kyblsoft.cz
Wed Feb 24 21:37:55 GMT 2010

Ahoj,

> Celkem jednoduse vemes tu strechu, zmensis ji (je to 2D plocha, operace
> zmenseni je celkem trivialni, kdyztak hledej 2D transformace), zmensenou
> plochu pak posunes vejskove, rekneme +2m a vzajemne odpovidajici body
> spojis. Jak to bude vypadat by se muselo testnout. Samozrejme by to
> vzhledem k poctu budov sezralo asi dost vykonu.

Tohle by zřejmě nefungovalo ;-) Teda fungovalo, ale jen pro nevykousnuté budovy.
Kdyby ta budova byla např. do L, tak by se vrchní část posunula do středu. Nebo
dokonce kdyby ta budova byla s dírou uvnitř, tak by ta střecha nešla nad středem
konkrétních budov po obvodu, ale byla by šouplá směrem k vnitřnímu vykousnutí.

> Kdyz sme u toho, mozna by nebylo od veci stvorit aplikaci pro boinc, pak
> by potize s vykonem zmizly :D.

Něco takového už připravuju, minimálně to používám pro vlastní účely. Je to
klient, který si říká o práci a nahrává na server. Používám to doma i v práci.
Chce to ale ještě doladit - sám nedokáže aktualizovat vstupní data, neošetřuje
to moc chybových stavů, funguje to jen pod Linuxem, no a ještě to často měním :-)
Ale až to dám do nějakého použitelnějšího stavu, určitě to nabídnu. Minimálně
aby se to i mně lépe používalo.

Aleš Janda