[Talk-cz] Izometrická 3D mapa z OSM

Jan Bilak jan.bilak.osm na gmail.com
Čtvrtek Únor 25 01:01:23 UTC 2010

Nebo ty body BCDE můžeš hledat i přímo jako průsečíky třech ploch:
B = průsečík ploch přiléhajících k s1, s2, s3
C = průsečík ploch přiléhajících k s1, s3, s4
D = průsečík ploch přiléhajících k s1, s4, s5
E = průsečík ploch přiléhajících k s1, s5, s6

Celkově jde pořád prakticky jen o analytickou geometrii - tedy nějaké
průsečíky rovin, přímek apod. Nemyslím, že by vlastní výpočet (ať může
vypadat složitě) nějak zvlášť zvyšoval výpočetní náročnost. Přecijen
na budovu to budou odhadem stovky elementárních operací s floaty a
těch budov zase tak moc není.

Jak se to projeví na větším množství ploch (trojúhelníků) k
rendrování, to je otázka. Přecijen pixelů výsledného obrázku je řádově
více. Ale myslím, že to stojí zato.

A případně lze řešit pomalost distribuovaným výpočtem.

Honza