[Talk-cz] Dibavod konfliktni data

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Čtvrtek Únor 25 07:36:23 UTC 2010

stačí aby k rybníku zasahoval rozlehlý les, který se pak táhne několik
kilometrů a je naprosto jedno, zda se stahuje malinký kousek kolem
nebo širé okolí,ten les se stáhne celý.

BTWm, jeden dotaz - při pokusu o upload Hracholuské nádrže mě nechtělo
pustit dál, že to má víc než 2000 bodů. Já tedy polygon rozdělil na
několik menších uzavřených. je to správný postup?