[Talk-cz] duplicitní changesety 3966844 a 3966856

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Čtvrtek Únor 25 07:51:10 UTC 2010

Včera jsem kontroloval duplicitní nádrže v oblasti 021.
Po ukončení kontroly jsem chtěl výsledek importovat ale omylem jsem zapomněl sloučit vrstvy. Svůj omyl jsem si hned uvědomil a stiskl jsem tlačítko na zrušení importu.
import se zrušil, já jsem sloučil vrstvy a importoval výsledek.
Když jsem se nyní podíval, tak jsem zjistil, že changeset 3966844 obsahuje veškeré body z omylem provedeného importu zrušeného tlačítkem a changeset 3966856 obsahuje správný import.
OSMmi ukazuje, že uvedené rybníky z této oblasti jsou nahrány duplicitně.

Mohl by někdo zrušit špatný changeset 3966844.

Ještě bych rád věděl, proč trvá nahrání changesetu cca deset minut, když i po zrušení nahrávání po cca 10 s je pak changeset nahraný celý.

Pražák