[Talk-cz] Mapy z první republiky

hanoj ehanoj na gmail.com
Čtvrtek Únor 25 09:05:04 UTC 2010

Ahoj,
striktne dle zakona je to 70. let po smrti posledniho autora, coz u
prvni republiky muze byt klidne tak 2040, predne to nelze jen tak od
stolu urcit. Popisovane vojenske mapy vychazi z vojenskeho mapovani
rakouskeho, tj. 3. vojenskeho mapovani z 19. stoleti a ty by uz urcite
mohly byt za hranici 70 let.

dale viz: http://gis.vsb.cz/GIS_Ostrava/GIS_Ova_2010/sbornik/Lists/Papers/CZ_4_2.pdf

hanoj