[Talk-cz] Boundary

Mike mike na mikecrash.com
Čtvrtek Únor 25 12:48:03 UTC 2010

A ten soubor [1] je stále aktuální nebo existuje něco novějšího?

Já bych to nějak rozsekal, třeba podle okresů, protože stejně to bude
chtít celé projít a zkontrolovat. Možná omezit počet bodů a udělat
návaznost na hranice státu. Stávající hranice krajů bych smazal, protože
co jsem koukal stejně nejsou moc přesné.

Takže pokud na tom nikdo nedělá, mohu se do toho pustit?

[1] http://lkabrt.aspone.cz/osm/kucr.zip