[Talk-cz] Boundary

jzvc jzvc na tpfree.fdns.net
Čtvrtek Únor 25 16:41:59 UTC 2010

Dne 25.2.2010 15:53, Lukas Kabrt napsal(a):

> Nejnovjější verze je na adrese [1]. Co v mapě je a není, co je
> zkontrolováno a kde ještě jsou nějaké nejasnosti jsem psal do
> prispevku [2] tady na foru.

Tak po zbeznem testu se stim prakticky neda pracovat :/ (JOSM to sotva
udejcha).

Pripominky:

relace:
type=multipolygon, ovsem vsechny soucasne hranicni relace (a nejen nase)
pouzivaji type=boundary
chybi administrativni centra, pokud vim, (asi)kazde ku ma urcenou
obec/cast ke ktere nalezi.
nejsou definovany vztahy mezi ku (mineno potomci/rodice, napr stat
obsahuje kraje, ty obsahuji okresy ...)
chtelo by to nejakou poznamku, zdroj je km, ale tohle by zaslouzilo
jeste info ze jde o import/automaticke zpracovani

ways:
je pouze tag boundary=administrative, ale IMO by tam mel byt jeste
admin_level. To co jsem opsal od ostatnich = lv cesty odpovida
nejmensimu cislu = nejvyssi urovni pro kterou je hranici. Takze ways
hranice statu by mely mit 2 atd.
chtelo by to nejakou poznamku, zdroj je km, ale tohle by zaslouzilo
jeste info ze jde o import/automaticke zpracovani

Co se zpracovani tyce, v tomto rozsahu je nemozne to napojit do
stavajicich dat, muselo by se to leda nahrat tak jak to je a pak to
upravovat az z OSM. Varianta rozdeleni po okresech mi prijde celkem
pruchozi, zpracovatel by ve vetsine pripadu resil maximalne napojeni
hranic okresu a likvidaci jejich duplicit = maximalne desitky cest v
jedne davce.

IMO by varianta A(kompletni upload) byla vhodnejsi, muze na tom pak
pracovat dost lidi zaroven a nejsou limitovani tim, ze musi najednou
zpracovat cely okres. Za predpokladu ze bude mozno odlisit, co bylo uz
upraveno/zkontrolovano a co je nedotceny import, jsem pro import a to i
za cenu zduplikovani nekterych hranic. Ovsem pred importem by to chtelo
jeste doplnit/zvazit vyse navrzene upravy.

---
Konstatuji, ze rucne delane hranice jsou o fous presnejsi(napr vedou po
spravne strane silnice ;) ), ale nic vyznamneho, kvalita dat je spickova.